Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Wchodzimy na górę

Blog:  moniakonrad
Data dodania: 2010-01-18
wyślij wiadomość

Rozpoczynamy drugą odsłonę wnętrz. Na poczatek hol na piętrze i łazienka naszych dziewczynek.

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

Kąpiel z poświatą księżycową (zdięcie niebardzo się udało) na żywo jest fajnie :)

mojabudowa.pl - blog budowlany

33Komentarze
asia  
Data dodania: 2010-01-18 08:48:40
PIĘKNIE
Naprawdę pięknie. W ogóle oglądając wasz domek aż oczy się cieszą... Śliczne wnętrza, widać, że dbacie o każdy szczegół. Mnie się bardzo podoba :)Ja jeszcze nie mam bloga, bo dopiero kupiliśmy działkę, ale jak już zaczniemy budowę to zacznę pisać bloga :) Narazie oglądam inne blogi i szukam inspiracji :)
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-18 09:37:02
fajnie wszystko wyszło, my też wybralismy te płytki do naszej łazienki :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-18 09:51:56
Gratuluję! Wnętrza pełne ciepła.Ciekawy hol.Dziewczynki będą miały się gdzie pluskac w takiej fajnej wannie:)
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-18 10:36:29
ślicznie wygląda łazienka, gratuluję :)
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2010-01-18 13:25:23
górne światło w przedpokoju?
to świetlik rurowy, czy lampa w suficie?
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2010-01-18 16:43:55
mozna by duuużo gadać. powiem krótko: super urządziliście sobie domek!!! gratuluję! i trochę zazdroszczę ;)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-18 17:57:15
łazienka
u góry też macie podłogówkę bo nie widzę kaloryfera ?
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-18 19:48:49
Góra też śliczna!
Co du dużo pisać, pięknie! GRATULUJĘ takiego ślicznego domku! Pozdrawiam!
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-18 20:02:08
Bardzo przytulnie jest w Waszym domku... Ślicznie go urządzacie. Z niecierpliwością będę czekać na kolejne zdjęcia. ;))) Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-19 08:12:33
Info
1. Oświetlenie holu jest halogenowe to nie świetlik (zdiecie takie dziwne wyszło) 2. W łazienkach są podłogówki ale kaloryfery łazienkowe są w planie podejącia pod nie juz są.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-19 09:05:35
Hol i łazienka
Ślicznie, bardzo mi się podoba, to są moje kolory, ten dekor na ścianie w holu jest świetny
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-19 14:47:57
drzwi
jakiej firmy macie drzwi? I mniej więcej jaka cena? Domek naprawdę gustowny ! Gratuluję..
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-20 07:56:27
Drzwi
Wszystkie info http://www.dre.pl/drzwi/arte.htm
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-20 12:00:48
piękny dom
Witam Wraz z żoną dzięki uprzejmości właścicieli, mieliśmy okazję obejrzeć ten domek w realu. Jedyne co mogę napisać, to to, że na "żywo" jest on jeszcze ładniejszy niż na fotkach. Bardzo rozsądne i przemyślane rozwiązania pomogły Nam podjąć decyzję, że taki właśnie domek chcemy. Do tego właściciele to bardzo sympatyczni i mili młodzi ludzie, dlatego korzystając z okazji chcielibyśmy im jeszcze raz podziękować za możliwość obejrzenia ich opałka. Pozdrawiamy i życzymy dużo zdrówka dla nowonarodzonej "mieszkanki" Arek i Asia. Ps. Podobno ciąż się nie zaraża, ale w naszym przypadku się to nie sprawdziło. :-)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-20 17:07:11
ogrzewanie
mam pytanko czym ogrzewacie domek??
odpowiedz
justyna  
Data dodania: 2010-01-20 17:10:53
Pięknie. Domek naprawdę robi wrażenie. Czy mogłabym prosić o wstawienie zdjęć oświetlenia klatki schodowej? Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-21 08:56:52
Ogrzewanie
Palimy eko-groszkiem Piec Keler 25kW zdiecia są na blogu
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-21 21:24:51
ogrzewanie
a jak mniej wiecej z kosztami odnosnie ekogroszku, koszt pieca i mniej wiecej miesieczny koszt ogrzewania. i czy uzywacie go tylko do ogrzewania domku czy rowniez do ogrzewania wody?? i na ile starcza takie jedno zasypanie. my mamy w planach ten domek i rowniez ogrzewanie na ekogroszek, gdyz gazu w miejscu naszej dzialki nie ma i nie bedzie
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-21 23:55:00
Ogrzewania c.d.
Piec kosztawał nas 6100zł netto + 7% VAT bo z montażem. Grzejemy dom i wodę zbiornik 250l. Na dodatek mamy coś źle zrobione z ociepleniem poddasza w narożniku domu bo w garderobie jest zimniej niż w reszcie pomieszczeń i mamy straty ciepła. Zima jak jest to nie trzeba pisać więc my narazie spaliliśmy 4 tony ekogroszku (od początku października do połowy stycznia ok. tony na miesiąc) Nie mamy też kominka jeszcze więc to jest jedyne źródło ciepła. Co do ilości spalonego opału to może być złudna informacja ponieważ my mamy 2 miesięczne dziecko w domu i grzejemy troszke więcej niż normalnie. Zasobnik na węgiel mieści ok. 150 kg ekogroszku i wystarzcza w zależności od grzania od 3-5 dni ale popiół to min. co drugi dzień trzeba wysypać.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-22 08:45:11
ogrzewanie
czyli jak to jest z ogrzewaniem wody?? porpstu ogrzewa to co jest w zbiorniku i jak zuzywa sie wode, to zostaje dolana nowa zimna i dogrzewa ja?? i czy zbiornik 250 l to nie bedzie za maly??
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-22 09:20:34
OGRZEWANIE
jeszcze jedno pytanko odnosnie odgrzewania, czy jak zasypujesz piec i pali sie w nim ok 3 dni czy caly czas przez te 3 dni grzeja grzejniki, czy to dziala na zasadzie jak piec gazowy, ze dogrzewa do jakiejs temperatury i wylacza sie?? i jaka wy macie ustawiona temperature w domu?? i ile placicie za tone groszku. no i tak mnie zastanawia, jak ta tone przewisc :) czy sprzedajacy transportuja ten groszek czy trzeba samemu?
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-22 18:46:09
Do Karoliny
1. Z ciepłą wodą użytkową jest dokładnie tak jak napisałaś dolewa się zimna i jest odrzewana. 2. Zbiornik 250l Nasz jest z dwiema wężownicami ponieważ mamy poprowadzoną całą instalacje pod solary (tylko solarów narazie brak) i jest to najmniejszy jaki można stosować przy takich instalacjach solarnych. Normalnie grzejąc tylko piecem montuje się zbiorniki 80 - 120 l więc nasz i tak jest duży. 3. Oczywiście że jest termostat pokojowy tak jaj w piecach gazowych i jak nagrzeje sie do odpowiednie temp. to piec wyłącza pompy i przechodzi w stam podtrzymania. U nas jest nastawione 24-25C. 4. U nas tona kosztuje 650 zł i jest paczkowana w workach po 25 kg więc składowanie i wsypywanie nie jest takie uciążliwe w tej cenie jest oczywiście transport.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-22 22:01:00
solary
wlasnie nad solarami tez myslelismy zeby zamontowac, tylko nie wiem jak to jest z nimi dokladnie z okresem w ktorym "dzialaja" czy podczas jesieni i zimy mozna liczyc na to ze cokolwiek ogrzeja wode? czy raczej musza byc to calkiem sloneczne dni? i jakie sa koszty zamontowania i kupna solarow? z tego co slyszlam to ponoc mozna starac sie o jakies dofinansowanie do nich, ze niby unia europejska zwraca polwe kosztow, czy wy staraliscie sie o taka dotacje?
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-22 22:37:18
Widzę ze pojawiła sie inna karolina podpisujaca się też z małych liter:) Pozdrawiam "stara"karolina
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-22 23:11:12
solary
Jeszcze nic się nie dowadywałem jak to jest z tym dofinansowaniem ale jeżel będzie taka możliwośc to napewno będę się starał. Co do działania w okresie jesienno - zimowyn to najlepiej popytać na tych blogach gdzie te iwastycje były poczynione i sa w eksploatacji. My poprostu chcemy całkowicie zaniechać palenia w piecu w okresie letnim itroszke zaoszczędzić sobie pracy
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-23 11:49:48
solary
wiesz daleko szukac nie musze, bo moj brat ma solary, ale ze moja przemadrzala bratowa skutecznie odwodzi mnie od pomyslu pojscia i zapytania sie o dzialanie solarow :) tymbardziej ze moje rodzenstwo nie wie o tym ze mamy zamiar sie budowac :) i jak sie uda a mam nadzieje ze tak bedzie, to dowiedza sie o tym, jak juz zamiote ostatni smiec w domku i wysle zaproszenie na parapetowe :) hehe unikne tym samym teraz zbednych komentarzy typu nie zdajesz sobie sprawy jakie to drogie (bo tylko ja stac nikogo wiecej) itp. a tak to zdziwienie skad dlaczego i jak to mozeliwe ze my domek mamy bedzie piekne :) jeszcze jedno przy okazji, o ile podnosiliscie scianke koenkowa na gorze?? i mialabym ogromna prosbe o podanie pewnych wymiarow. na gorze ten srodkowy pokoj, w nim idzie komin, jakie sa wymiary od drzwi do komina, czy dalo by rade zrobic tam jakas mala garderobe?? i drugi pokoj obok tej mniejszej lazienki, tam rowniez jest taka wneka i czy tam tez dalo by rade cos zrobic?? jakie to ma wymiary, jezeli mozna by wiedziec :) szkoda ze mieszkacie tak dlako (ponad 400 km odemnie) bo widze ze jestescie bardzo milymi ludzmi ktorzy udostepnili by domek do obejrzenia :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-23 12:15:15
Do Karoliny c.d.
Wnęka w pokoju środkowym ma 150x60 u nas jest tam szafa. W tym drugim pokoju 210x75 będzie szafa ale duża częśc tej wnęki to skos. W poniedziałek wstawie zdięcia z tych dwóch pokoji to zobaczysz jak to wygląda. Troche rzeczywiście macie daleko wszyscy w promieniu do 100 km od nas byli i oglądali. Wejdź na blogi szyszkowo lub aga-retro on mają solari i użytkują napewno opiszą jak się zima sprawują jeśli nie chcesz z bratową dyskutować.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-23 13:14:54
:)
no to super :) dzieki za wymiary :) jak patrze na fotki to juz bym chciala miec nasz domek :) ale to jeszcze daleka droga. puki co dopiero do srody jestem szczesliwa posiadaczka ziemi :) tak wiec mysle ze w lutym zakupimy projet, pozniej pozmieniamy conieco, pozwolenia i na wiosne tyle ile kasa nam pozwoli to ruszamy z fundamentami :)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-29 20:13:37
Lazienka
Dom piekny wykonczenie wewnatrz tez piekne choc nie we wszystkim .Holl piekny takze ale ten gadzet w lazience no ta wanna to niepotrzebna .Ale zaznaczam to tylko moje zdanie ,ze wanna o takim ksztalcie powinna byc obudowana tak pieknie jak piekne sa panskie wnetrza lazienki .
odpowiedz
marek  
Data dodania: 2010-01-29 20:18:54
Wanna
To chyba lazienka dla dzieci .? Dom i wnetrza piekne ,lazienki takze a wanna dla dzieci bardzo pasuje bo swieci .Mimo to podoba mi sie .
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-30 13:06:11
Wanna
Łazienka miała być zachowana w nowoczesnym stylu, wesołej kolorystyce przestronnie i wygodnie. To taki raczej pokój kąpielowo-zabawowy i dlatego taka wanna. W eksploatacji spisuje się ona fantastycznie nawet dla dorosłych a wyglądem nie przypomina tradycyjnej wanny i właśnie o taki efek nam chodziło.
odpowiedz
jusmar
Data dodania: 2010-06-29 23:06:00
hol
witam mam pytanie odnośnie szerokości holu na piętrze, ile macie od schodów do ściany?, ja chcę 140cm i myslę że to starczy ale mąż uparł się na 20 cm więcej. pozdrawiam
odpowiedz
moonp  
Data dodania: 2014-11-02 19:54:54
wanna
mam prosbe - macie do tej wanny instrukcje? za sakn bylabym okropnie wdzieczna. ja tez mam taka i isntrukcje wywalil mi kafelkarz. mam z nia male problemy a na necie intsrukcji nie moge znalezc bo kupiona z allegro i sprzedawca zaginal :)))
odpowiedz

Wpis którego nie powinno być

Blog:  moniakonrad
Data dodania: 2010-01-14
wyślij wiadomość

Widzę że najwyższy czas wkroczyć do akcji bo to co się dzieje  na maszym blogu coraz mniej nam się podoba.
1. Jeśli ktoś wstawia komentarze w stylu "szmaty wiszą" to powinien się spodziewać riposty pod jego adresem i nie wiem skąd pretensje.
2. Jeżeli (Jadwiga - dorotka) to nie (Jadzia) to nie rozumę  czym jest oszołomiona przecież to nie do niej te słowa się tyczą. Jadwiga - dorotka która posiad swój blog niech się podpisuje nazwą bloga który prowadzi wtedy rozwieje wątpliwości kto jest kto.
3. Jeśli ktoś ma coś z tym zrobić to wydaje mi się że My a nie Jadwiga to w końcu jest nasz blog.
Proponuje odpuścic temat
"komu brakło kultury, komu puściły nerwy i kto się za kogo podaje"
stało się i się nie odostanie.
Nie będziemy usuwać tych komentarzy ponieważ każdy kto je wpisał
po coś to zrobił i było by to nie wpożądku wobec was.

Teraz kilka odpowiedzi do komentarzy:
Budziki - od października do dziś 4 tony (zima nas nie rozpieszcza)
no ale ja mam w domu ciepluchów dla których 22 C to troszke zimno :)

damin - my mamy tynki tradycyjne cementowo-wapniowe + cekol więc nie pomoge nic w tym temecie nie wiem jak ich eksploatacja.

gość - (bezwzględu czy prawdziwy czy fałszywy) masz racje regał, ława, lampa, wazon to Ikea obraz Obi chyba nic w tym złego natomiast kanapa i pufnik to już Vox

6Komentarze
msz-n  
Data dodania: 2010-01-14 11:56:44
okienne aranże gabinetu
Sami to pewnie zauważyliście... oba okienne aranże dają totalnie inny klimat wnętrza... V.1 (ciemne)- bardzo stylowo i ciepło v.2 (2-kolor)- jakoś tak romantycznie ale jednocześnie trochę zimniej. Fajny pomysł ze świecącą lampą w regale :-)
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 12:48:31
koszt budowy
Witam, mam pytanko, chcemy postawić Opałka z męzem ale mamy obawy co do tego czy starczy nam srodków finansowych, dlatego chciałabym sie zapytać ile wyniósł Państwa koszt budowy do stanu dzisiejszego. Bede bardzo wdzieczna za pomoc. Jesli nie mogą Państwo napisac na blogu to poprosze info na maila marlenkaw@wp.pl
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 17:40:51
Dowcip na temat opałka
W oborze stoi stado byków. Ni stąd ni zowąd do obory wchodzi obrzydliwie brzydka, ale to bardzo brzydka, paskudna krowa! Nagle, przewodniczący byków się odzywa- OPAŁKA, zapałka dwa kije, kto się nie schowa ten kryje!!!
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-16 08:06:39
GROSZEEEEEEEEK
a ja mam takie pytanie 'z innej beczki' gdzie składujecie ten groszek? Chcemy kupić podobny piec, ale nie mamy podpiwniczenia opałka i tu jest właśnie problem.. Gdzie go składować?
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-16 10:00:16
Eko-groszek
W tym roku trzymamy w garażu narazie mamy jeden samochód więc się spokojnie zmieścił. Planuję postawić mały domek (altanka) coś w tym stylu aby mieć miejsce nie tylko na groszek ale też na drewno do kominka czy narzędzia ogrodowe
odpowiedz
radek  
Data dodania: 2010-01-16 19:37:16
Ten mały domek
nie będzie niestety mały wydatek :) wiem coś o tym bo postawiliśmy z resztek materiału altanę ; czekamy jeszcze na materiał na dach. Ale zamysł był dokładnie taki sam jak Wasz-miejsce na sprzęt ogrodniczy , drewno kominkowe itp. Zdjęcia mamy na blogu . Pozdrawiam :)
odpowiedz

Ostatnia odsłona

Blog:  moniakonrad
Data dodania: 2010-01-13
wyślij wiadomość

Dobiega koniec wycieczki po wnętrzach parteru, na zakończenie dla ochłonięcia lub zaostrzena apetytów przed zdięciami piętra Pralnia, Kotłownia oraz Gabinet który w naszym domu pełni funkcje pokoju gościnnego.Mamy sporo rodziny daleko i gdy zaglądają do nas to przeważnie na 2-3 dni więc i dla nich coś przygotowaliśmy.
Straszne niesamowita debata wynikła na temat firan prz wpisie SALON więc postanowiliśmy jeszcze to urozmaicić i tym razem okno w pokoju gościnnym (gabinecie) w dwóch różnych propozycjach.

1.Pralnia

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

2. Kotłownia

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

Pokój Gościnny (Gabinet)

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

50Komentarze
Data dodania: 2010-01-13 18:13:51
Nic dodac nic ując ,pięknie! Ciekawa aranżacja okna (na plus oczywiście:))
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-13 20:08:58
Do Roberta-komentarz
Do komentarza z poprzedniej strony .Pan mnie obrazil i to bardzo .Bede musiala cos z tym zrobic .Blog to nie wyzwiska to potwarz.Pisac o kulturze trzeba miec kulture.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-13 20:13:12
Okna...
Pierwsza propozycja firan zdecydowanie lepsza ;)
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-13 20:13:13
ODSLONA
Dzisiaj wlasnie natknelam sie na Pana blog i oszolomiona jestem tym co sie dzieje ,Jadzia Jadwiga sama niewiem kto to jest ale coz stalao sie .Jeszcze nie mialam okazji poznac Pana bloga nie dzis .Prawdziwa Jadwiga Jadzia budujaca Dorotke.
odpowiedz
budziki  
Data dodania: 2010-01-13 20:17:46
Pięknie. A pamiętam jak stropu nie było... hehe.. Pytanko mam do Konrada, jak się sprawuje piec? Jakie spalanie, ile kg ekogroszku na miesiąc potrzebuje Wasz opałek?
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-13 21:16:01
gosc
Jest pieknie ,milo milutko styl ikea wazon tez:)mam taki sam,ale te firrrrrraaaaaaaaaanyyyyyyyyy e e e e,nie podoba mi sie widze tu fajne rolety........
odpowiedz
damian  
Data dodania: 2010-01-13 21:19:17
tynki
Hej! Bardzo podoba nam się wnętrze waszego domu a w szczególności salon. Pokój gościnny jest też bardzo pomysłowy. Mam pytanko jesteście zadowoleni z tynków gipsowych?Co o nich myslicie!
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-13 21:44:04
Opałek to bardzo ładny domek, zwłaszcza w Waszym wydaniu - przytulne wnętrza.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-13 22:17:07
Dziękujemy!
Oglądając Wasze wnętrza w tych kilku odsłonach poczułam się jak na świetnej sztuce teatralnej! Wnętrza są ciepłe i przytulne. Gratuluję właścicielom takiego domku! Aż miło patrzeć. Jadwigo i Robercie zaprzestańcie zaczepek. Wyjdziecie z ,,twarzą"... Jadwiga, moim zdaniem, dodała komentarz nie na poziomie, ponieważ nie powinno określać cudzych zasłon szmatami, a Robert, zdenerwowany, ją obraził. Oboje postąpiliście nieodpowiednio. Może szkoda to roztrząsać! ROZWAŻCIE. Jeszcze raz serdecznie dziękuję Moni i Konradowi za pracę jaką włożyli byśmy mogli oglądać te piękne wnętrza! A co do firanki w pokoju gościnnym to bardziej podoba mi się ta pierwsza.Jest wysublimowana. Ale to tylko moje skromne zdanie. Pozdrawiamy serdecznie!
odpowiedz
ania  
Data dodania: 2010-01-13 22:47:49
Jadwiga może zuzita
Na pewno ta Jadwiga to jest ukryta zuzita a zuzita to ta co Opałków nienawidzi.Dlatego tez robi takie przytyki.Na kilku blogach zuzita powtarzała jakie to Opałki sa beznadziejne i oklepane a wtórowała jej andzias77.Może to one ,ukryte pisza Opałkowiczom jak to okropnie w tych domach jest w srodku????
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-13 22:54:07
Do Motylka
Nie prowadzisz zadnego bloga albo sie ukrywasz ,ale nie masz racji,ale to moje zdanie .Moze tez przewertuj sama swoje wpisy na innych blogach ,a okaze sie ze jestes jeszcze bardziej wredna niz te dwie Jadzie Jadwigi .Polecam lekture twoja jest dluga.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 07:43:25
do ani
ania zważ że nigdzie nie napisałam że opałek jest beznadziejny tylko ze oklepany a to duża różnica jak łatwo przyszyć komuś łatkę sama sobie już dodałaś fałszywe słowa których nigdzie nie napisałam , zostałam tu zlinczowana wiec mam w nosie czubków obrażajacych innych i mnie , zlikwidowałam swój blog bo mam dosyć chamstwa, zapewniam że wrócę do was jak wybuduję stodołę jak już kilka osób zdążyło w odwecie obrazić mój dom i wam pokażę że racji nie mieliście, poza tym nie jestem Jadwigą i nie mam zwyczaju podszywać się pod inne nicki jak to inni tchórze potrafią gryźcie się dalej , skoro nie macie nic innego do roboty, sami wystawiacie sobie opinię
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 08:11:12
KULTURA
Rozumiem zachowanie Roberta w stosunku do Jadwigi. To jak określenie kultury i sztuki - trudno jest zachować kulturę, jak się ma taką sztukę przed sobą:))) Pozdrawiam serdecznie Roberta Bo jak tu zachować kulturę jak ma się przed sobą taka sztukę" Pozdrawiam
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 09:23:07
gość
proszę się nie podszywać fałszywy gościu pod Gościa!!!! Bo to nie moja opinia
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-14 10:23:37
do ani wyżej
pozwolę sobię wtrącić się do dyskusji bo zostałam tu wymieniona jako ta zła od krytykowania Opałków. Nigdzie go nie krytykowałam, nie zakładam klubu jego przeciwników. Poparłam Zuzitę, bo bardzo nie podobał mi się zmasowany atak na jej osobę przez tłum anonimowych niby blogowiczów. Bardzo że się dzieje i to już nie pierwszy zresztą raz że blog jest tak atakowany że właściciel go likwiduje.Jako jedna z nielicznych podpisuję swoje komentarze nazwą swojego bloga i nie wstydzę się tego że mam swoje zdanie. To Już staję się nudne ale kolejny raz apeluje do blogowiczów aby naciskali na admina aby zrobił tak aby komentarze mogli dodawać zalogowani. Wtedy wszystko byłoby jasne kto jest kto i czym się mozę pochwalić. Jestem pewna że wtedy grono złośliwców zmalało by do zera. Opałek na tym blogu jest przepiękny a już salon po prostu cudo, zasłonki super bo sama mam takie akurat w kuchni. pozdrawiam autorów
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-14 12:19:42
Gratuluję przytulnych wnętrz!
odpowiedz
menawu  
Data dodania: 2010-01-14 12:51:22
obraz
bardzo podoba mi się ten obraz, można o namiary?? pozdrawiam i nie przjmujcie się opiniami na blogach. Często wchodzę i czytam różne blogi bo też się buduję. Co tam się dzieję ale cóż zrobić są ludzie i ludzie. pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-14 13:09:30
a ja tam uważam że kilka w jest jedna osoba podpisująca się jako kilka,patrzac np. na andzia77 oraz zuzita to nasuwa mi się takie spostrzeżenie,albo te osoby oglądają w takim samym czasie blogi, niewiem czemu niektorzy krytykuja gusta innych a sami swoich niepotrafia
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 13:20:29
wnętrza
Naprawdę piękne wykończenie wnętrz, gratuluję Państwu dobrego gustu!!! Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-14 13:33:59
do zuzity
Zostałaś "zlinczowana" bo krytykowałas Opałka ,projekt który realizuje tyle osób.Wtedy nikogo nie obchodziło co budujesz i gdzie,a po tym ludzie Cię zaatakowali,że budujesz stodołę. I naprawdę nie wiem co chcesz udowodnic swoim powrotem po zakończeniu budowy????? To ty zaczęłas nie tak się zachowywac a jeżeli tkoś sie na blogu gryzie to właśnie przez takie osoby jak ty ,które rzucą nieprzychylne komentarze a potem się dziwią,że chamstwo na blogu. Nie wracaj bo pewnie i tak nic z tej lekcji nie wyniosłaś.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 13:47:36
madzia i inne najlepiej załóżcie sobie fan club opałków i wychwalajcie się nawzajem że was projekt najlepszy , ja stąd spadam papa
odpowiedz
radek  
Data dodania: 2010-01-14 15:03:40
Nie bardzo rozumiem
zarzuty że projekt jest oklepany czyli jaki ?:) Oklepany to znany i utarty co w przypadku projektu jest jego zaletą moim zdaniem.I takiego projektu szukaliśmy. Nie trzeba na własnej skórze przerabiać błędów i można zobaczyć dom w rzeczywistości a nie tylko na rysunku sporządzonym przez projektanta. Oczywiście nikt nie twierdzi że to jedynie słuszny projekt :) ale ilość osób go budujących potwierdza że ma w sobie to "coś". I jeszcze jedno. Obok mnie trwają dwie budowy , domy wg. zupełnie innych projektów ( jeden to Libra) ale gdyby tak spojrzeć na nie dokładniej okaże się ,że przynajmniej elewacje są bardzo podobne do siebie. Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-14 16:59:06
Tragedia
Nie wiem kim jest magda kim zuzita ani jakie domy zbudowały i co o nich pisano. Myślę, że ta potyczka słowna jest zupełnie bezcelowa i do niczego nie prowadzi. Zdecydowanie lepszym komentarzem (jeśli się komuś coś nie podoba) było by napisać jak on by dane wnętrze urządził co napewno bardziej by ucieszyło nas. Przedstawiając wnętrza jesteśmy przygotowani na krytykę tylko że na konstruktywną a nie przepychanki słowne
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-14 17:10:37
Obraz
Można dostać w każdym OBI w różnych rozmiarach i kolorystyce
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-14 19:19:29
Do Janusza
Wiesz, nie wiem o co Ci chodzi. Nigdy, nikogo nie krytykowałam na żadnym blogu! Jeśli Ty wiesz lepiej, to trudno. Szkoda czasu na spory z Tobą, więc Cię serdecznie pozdrawiam! Nie o to chodzi na blogu... Moniu, czy Twoim zdaniem, pralnia nie jest za daleko od pozostałych pomieszczeń? Czy nie utrudnia Ci to pracy? Z drugiej strony, latem dobrze mieć linki na pranie pod ręką, na świeżym powietrzu :) I pralki nie słychać..:) Pozdrawiam!
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-15 10:28:04
Pralnia
Pralnia na dole ma swoje minusy i plusy. Do minusów należy znoszenie brudnych ubrań do pralni z łazienek na góże. Dla mnie jest to jedyne utrudnienie i dlatego zaczęliśmy myśleć nad projektem zsypu z łazienek do pralni. Natomiast plusy są takie, że w pomieszczeniach mieszkalnych nie słychać pralki, mokre pranie można szybko wynieść na dwór, w łazienkach nie ma pralki i suszarki z rozstawionym praniem.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-15 16:46:27
gosc
A ja cudowna pralnie mam urzadzana z garderoby na gorze,pelen komfort!znajduje sie nawet duuuuzy zlew do prania recznego........
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-15 16:55:38
gosc
Nieeeeeeee z garderobyyyyyyyy tylkoooooooo z lazienki przy garderobie............
odpowiedz
jadzia  
Data dodania: 2010-01-15 19:28:17
Jadzia
Dawno mnie nie bylo a tyle sie dzialo ,komus sie oberwalo -przepraszam to tylko zbieznosc imion.Po to sa blogi aby sie wypowiadac .Skoro nie mozna to po co ludzie sie obnazaja ze swoimi domami i wnetrzami .Mnie sie nie podobaly te firanki i tyle ,a tyle krzyku o te flagi byly.Ale to bylo na temat zaslon ,a skoro jakis debil wyzywa mnie od szmat to juz swiadczy o jego kulturze.Ja nie mam nic do ukrycia i nazwanie firan szmatami dotyczy rzeczy a nie osob.Nie zrobie tego rzecz to rzecz a osoba to osoba i kultura chyba jakas powinna byc .Widze ze nie mozna swojej opini dodac .To prosze nie pokazywac wnetrz i tyle ,a wtedy flagi nie beda draznic oczu.Jadzia to wredna .
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-15 19:50:46
Jak najbardziej pokazywac wnętrza.Trudno,żeby przez czyjeś nieprzychylne komentarze inni nie ogladali końcowych efektów.Nazwanie tak czyjegos domu,ze szmaty wiszą jest również obrazą.Nie ma jak to siebie wybielic.Załosne.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-15 20:10:38
Karolina
Zalosna kobieta.To Karolina .Szmata to material jai by nie byl ale potem stal sie szmata.,a czlowiek to czlowiek do szma raczej sie nie zalicza.Prostak bedzie zawsze prostakiem.Bez komentarza.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-15 20:51:37
Ja nikomu nie dogryzałam swoim prostactwem,ale cóż widac słoma z butów wychodzi pani wrednej Jadzi.... I nie paprz więcej swoimi głupimi komentarzami fajnych blogów bo to ty jesteś niewychowana i nie masz gustu.Ludzie zbudowali piękny dom a znalazła się kolejna wredna osoba,która chrzani trzy po trzy!
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-15 21:11:42
Wredna
Dom piekny i tego nie negowalam piekne wnetrza ,piekna kuchnia salon lazienka tylko flagi nie te babo .Nie odzywaj sie bo ja w porownaniu do innych uwazam ze dom piekny piekny i tyle i skoncz juz z komentarzami glupimi ,zajmij sie soba .Podziw dla wlasciecieli tego domu .Ale czy warto pokazywac wszystko skoro nie mozna dac swojej opini .Koncze i tyle -brak slow inteligencji Twojej ,dziw?nie wlasciciel na poziomie .Juz dosc sie nasmialam wiec skonczy to.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-15 21:51:32
Ty się Karolina nie przejmuj komentarzami jakiejś wariatki,nawet pisac nie umie:) Kultura to jest coś czego brakuje. Szkoda,że admin nie zajmie się i nie wykasuje niektórych osób.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-15 21:52:39
Jadzia jestes żałosna. Te twoje beznadziejne wpisy nie trzymaja się kupy. O co chodzi????????? Nic z twojego bełkotu nie rozumie??????????
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-15 21:55:52
Wredna Jadzia widocznie sobie wypiła i bełkocze:))) Ja tez nie rozumiem.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-16 01:23:07
miałem już tego nie komentować ale ... To czy wnętrza będą pokazywane czy nie to jest nasza sprawa i nikt nie będzie z nas decydował co mamy robić. Jak się Jadzi zasłony nie podobają to niech coś zaproponuje, a nie toczy bitwę bo ktoś inny skrytykował jej słowa i nazwał ją szmatą. Każdy kto wchodzi na blog dodaje komentarz musi być świadomy że może się spotkać z sytuacją że zostanie obrażony. Anonimowość nie gwarantuje nietykalności,a już tak zupełnie na marginesie flag nie szyje się z fafty.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-16 09:53:48
Oczywiście chodziło mi o tafte a nie 'fafte' literówka
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-16 11:34:05
,,wredna Jadzia"
BRAWO KONRAD! P.S. Może to w końcu na ,,wredną Jadzię" podziała...:) i się zastanowi...
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-16 11:49:25
pralnia
Dzięki Moniu za odpowiedź. Zastanawiam się nad ,,pralnią", a raczej miejscem na pralkę w pomniejszonej spiżarce...Tylko musielibyśmy znosić brudne rzeczy na dół..:( Teraz mam pralkę w kuchni i bardzo mi to nie przeszkadza, choć dobrze by było, gdyby w domu była ona w oddzielnym pomieszczeniu. A suszysz też na dole? Pozdrawiam!
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-16 12:16:05
gosc
Pralka w kuchni!? niewytrzymam!!!!moze do garazu ja wstaw,strrrasznie nie lubie motylka na tym blogu,taki przeserdecznie mdly........
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-16 12:51:29
do Magdy
Nie mam zamiaru przejmowac się takimi osobami,których jedyną przyjemnością w życiu jest dokuczanie innym:( Dom naprawdę śliczny i tak trzymac! Pozdrawiam:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-16 16:26:13
do gościa
Serdecznie pozdrawiam ,, gościa"! ,,Nie wytrzymam" pisze się rozłącznie...
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-16 21:21:49
gosc
Faktycznie,ale sprawdz tez swoje bledy masakrrraaaaaaa hahahahahahaha
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-17 09:20:13
Błędy
Prześledziłam swoje wpisy i nie znalazłam ani jednego... Może dlatego,że mam w szkole takich, jak Ty...:), którzy je robią... Jeszcze raz serdecznie pozdrawiam! P.S. Skup się na merytoryce blogu.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-17 23:40:08
Pralnia
Zimą suszę w pralni na zwykłej suszarce rozkładanej :) a w lato wystawiam ją na zewnątrz
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-18 20:02:02
pralnia
Dzięki za odpowiedź. A nie kurzy się z kotłowni? Pozdrawiam.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-19 08:22:45
Do motylek
Na chwilę obecną troche się kurzy ale dlatego że nie ma drzwi od kotlowni i od pralni.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-19 21:06:48
OK, dzięki!
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-03-08 14:56:28
Kotłownia
Jeśli chodzi o centralne ogrzewanie to proponuję sprawdzonego dostawce sklepja, ma na allegro konto i sklep na stronie www.sklepja.pl .Super ceny polecam
odpowiedz

SALON

Blog:  moniakonrad
Data dodania: 2010-01-06
wyślij wiadomość

Witamy wszystkich w nowym roku.

Na wstępie chcemy podziękować serdecznie za wszystkie gratulacje, ciepłe słowa dotyczące wnętrz  oraz cierpliwość.

Tym razem prezentujemy salon zdjęcia robione były w różnych porach dziennych jak i wieczornych i powinny oddać klimat naszego salonu.

1. Zimowe popołudnie

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

2. Wieczorny wypoczynek

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

3. Poranek (zdięcia dzienne)

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

mojabudowa.pl - blog budowlany

61Komentarze
Data dodania: 2010-01-06 10:19:10
Witam, W koncu udalo mi sie znalesc wnetrze ktore bardzo mi pasuje.Moj styl. Chcialabym bardzo zapytac gdzie zostala zakupiona sofa i ile kosztowala Niestety nie mieszkam w Polsce i nie jestem zorientowana w sklepach a na internecie znajduje tylko jakies wersalki albo sofy ktore wygladaja na bardzo twarde. Jesli mozna prosic o strone internetowa oraz cene na moj e mail bylabym bardzo wdzieczna monicaow@poczta.onet.pl
odpowiedz
wiatr  
Data dodania: 2010-01-06 10:27:31
Pięknie i stylowo :)))))
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-06 11:17:25
Salon
Wszystko niby dobrze ,a mnie sie nie podoba .Moge wyrazic opinie ,a nie podobaja mi sie te szmaty wiszace na oknach ,za duzo tego .Nowoczesnosc pomieszana z flagami wiszacymi -tak to widze .Prosze sie nie gniewac ale to tylko moja opinia.
odpowiedz
msz-n  
Data dodania: 2010-01-06 11:44:05
Re: Jadwiga i 3 grosze
trochę delikatności, Kobieto... Przy dziennym świetle rzeczywiście zasłony trochę mocno dają po oczach, ale przy włączonych lampach wnętrze samo się broni. Przy tym b.klimatyczne i żywe wieczorem. Niby ciężkie te okna, a jednak lekkie ;-) Aranż okien totalnie nie w moim stylu a mi się podobają...
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 11:56:54
Ah te zasłony
Tak naprawdę to w rzeczywistości jest jeszcze inaczej ale niestety zdięcia nie oddają nawet połowy tego co widać gołym okiem. Chyba że jest się profesjonalnym fotografem i umie się takie zdięcia zrobić, ja niestety nie jestem więc zrobiłem takie jak umiałem. Najlepszym przykładem na to jest to że te same sciany mają trzy różne odcienie w zależności od światła w jakim było zrobione zdięcie.
odpowiedz
ula  
Data dodania: 2010-01-06 12:30:23
pieknie
Piękna podłoga. Jakie to drewno?i w jakiej cenie? pozdrawiam i gratuluję domku ;)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 13:29:00
Pięknie!
Cieszę się bardzo,że w końcu są nowe zdjęcia! Wszystko pięknie dobrane i tak przytulnie u Państwa! Mam pytanie :czy otwarty wiatrołap nie powoduję,że od dzwi "ciagnie"? Czekam na kolejne zdjęcia:)) Pozdrawiam.
odpowiedz
ankag23  
Data dodania: 2010-01-06 13:41:30
Wnętrz rzeczywiscie bardzo ładne. Wg mnie dużą "robotę" robią zaslony i cały wystrój okien. Dodają taki wyraźny smaczek.
odpowiedz
szyszka  
Data dodania: 2010-01-06 14:47:44
Wspaniale
Mnie się bardzo podoba, jest domowo przytulnie i pięknie dobrane kolory ścian, gratuluję i uważam że wnętrze nabrało ciepła , krytyki nie słuchajcie bo to najważniejsze co Wam się podoba , nie robicie pod cudze gusty tylko dla siebie
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 15:41:53
salon
prima sort nareszcie ktoś z gustem i ze smakiem , nie obrażając nikogo bo o gustach sie nie dyskutuje jeśli mój opałek będzie podobny to tylko dlatego ze mi sie podoba. tylko mało mejsca do tańczenia:) czekam na zdjęcia góry domu pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 15:47:50
Podłoga
jest drewniana,deska Dąb coffee (różne długości) sprawia wrażenie starej podłogi, ponieważ struktura powierzchni przypomina deskę heblowaną. Cena z m2 wynosiła 180 zł.
odpowiedz
budziki  
Data dodania: 2010-01-06 16:52:52
Oooo jaaaa.... :D
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 17:11:59
Aż zapiera dech...jak dla nas idealnie wstrzeliliście się w nasz gusta :D Widzę jedynie, że zrezygnowaliście z kominka w salonie, podłoga wygląda świetnie. Z niecierpliwością czekamy na zdjęcia góry. Pozdrawiamy
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 17:56:31
kominek,otwarty wiatrołap
Kominek chyba jest? Czy otwarty wiatrołap nie powoduje,że" ciągnie" od drzwi? Pięknie i pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 18:03:44
jak cudowne wnętrze !!! przepraszam, powinnam powiedzieć wnętrza...nie mogę się napatrzeć! Powinniście dostać jakieś medalik od administratora za urządzenie najlepszego wystroju domku na mojabudowa.pl :DDD Czekamy na więceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!
odpowiedz
virion  
Data dodania: 2010-01-06 18:15:31
naprawde piękne wnętrza! pierwsze ujęcia nadaja się do gazety z wystrojem wnętrz! gratuluję pomysłu i wykonania. robi wrażenie
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 18:18:55
kanapa i wiatrołap
popieram zdanie budzików " Ooooo jaaaaa !!!" :D :D :D Też bardzo proszę o namiary na kanapę i cenę - bad666girl@o2.pl i dołączam się do pytania o wiatrołap. "Ciągnie? " :)
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-06 18:31:58
Kanapa
Świetna kanapa, marzy mi się taka proszę o namiary.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 18:58:39
kanapa
Rzeczywiście kanapa jest super. Czy mogę również wiedzieć jaka to firma i ile kosztowała??
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-06 19:59:43
Troszkę wyjaśnień
1. Kanapa firmy BoConcept model Nowa podaje link do strony: http://www.boconcept.com.pl/Nova.aspx?ID=83260 Cena 14000zł w promocji normalna cena to około 21000zł 2. Otwarty wiatrołap zwiększył przestrzeń i nie "ciągnie" przy zamkniętych drzwiach natomiast po otwarciu chłodny powiew nie do ciera do salonu. 3. Kominka na chwile obecną nie ma. Na razie jest tylko wizja i projekt oraz puste miejsce na niego (w tym roku powinien się pojawić)
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-06 22:16:06
doczekane zdjecia:)
Jak dla mnie wszystko mega super, jedynie faktycznie te firanki z zaslonkami srednio mi sie podobaja, mam wrazenie, ze troche pomieszaly styl, ale jak mowisz byc moze w rzeczywistosci to lepiej wyglada. Poza tym szczegolem bardzo gustownie i nowoczesnie. Gratuluje:)
odpowiedz
monia  
Data dodania: 2010-01-06 22:23:59
Opal 2g
A ja powiem tak: korytarz, schody oraz kuchnia sa nie do podbicia, natomiast troche sie rozczarowalam tym salonem, jest ok, ale stracil jak dla mnie na nowoczesnosci w porownaniu z ta kuchnia i korytarzem. Mam wrazenie ze wszystkiego jest troszke za duzo no i te okna....ale i tak wyrazy szacunku bo zrobiliscie kawal dobrej roboty. Czekam na gore. Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-07 11:39:05
Witam i pozdrawiam w Nowym Roku wszystkich Opałkowiczów! Na początek wyrazy uznania za samodzielną i kreatywną koncepcję domu! Przyznacie, że to świetna zabawa tworzyć coś samemu i nie dać się omamić projektantowi jak mmmm :) (czyt.mądralińska, miastowa, męcząca, maruda) w kwietniowym wpisie o parapetach... Tak na marginesie ,,Jadwiga" domyślam się, że to ta sama osoba, gdyż wpisała swój post o zasłonkach już w kwietniu pod mym komentarzem o parapetach...Wtedy te zasłonki pewnie były dopiero na etapie hali produkcyjnej Jadwigo...:) Szkoda słów... Choć jeśli się mylę, to przepraszam. Salon naszym zdaniem rewelacyjny, tak jak reszta domu, który mogliśmy dzięki uprzejmości Moni i Konrada oglądać w wielu odsłonach na tym blogu. Cieszę się, że Wam tak pięknie wszystko wyszło! Podłoga rewelacyjna! To olejowanie wygląda super! Ciekawie prezentuje się ściana z telewizorem. Zasłonki, rzecz gustu i najważniejsze, że Wam się podoba! A Jadzi nie muszą... Jak wielu Opałkowiczów nie mogę doczekać się kolejnych odsłon. TAK TRZYMAĆ ! Braaawo!
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-07 12:07:35
szmata
A dla ,,Jadwigi" cytuję pojęcie ,,szmata" z Wikipedii: ,,Szmata (także: ścierka) - kawał tkaniny, zwykle zniszczonej, podartej, a także zniszczona odzież. Szmaty wykorzystywane są w życiu codziennym oraz komercyjnie w recyklingu, gdzie pełnią ważną rolę w obiegu surowców wtórnych." Nie używa się słów, których nie znamy znaczenia. W ten sposób obrażasz autorów. (Blog kwietniowy do prześledzenia dla chętnych):) Pozdrawiam!
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-07 17:39:46
zasłony
Zasłony na zdięciach wyglądaną rzeczywiście niekorzystnie. W rzeczywistości są uszyte z tafty lekko gniecionej która z zależności od padającego śwatła mieni się różnymi odcieniami. Pierwotny zamysł był taki aby zasłony były w brązie, aczkolwiek wydawało się nam że salon może stać się ponury i monotonny i dlatego wybór padł na pomarańcz który miał na celu ożywić i rozweselić wnetrze. Nie jest jednak wykluczone że wrócimy do pierwotnego pomysłu i zasłony będą w brązie. Uwierzcie nam że po zdięciu firan i zasłon do prania salon wyglądał strasznie pusto i ewidentnie ich brakowało.
odpowiedz
radek  
Data dodania: 2010-01-07 22:11:06
A ja tylko napiszę o tym
na co zwróciła uwagę moja zona jesli chodzi o ustawienie mebli w salonie. W projekcie wrysowany jest wypoczynek i chyba jeden fotel które sa ustawione w miejscu gdzie u Was stoją niskie szafki i wisi telewizor. Układ który Wy zastosowaliście jest odwrotny i powiem na pierwszy rzut oka sie narzuca - duża wolna ściana do wykorzystania. tyle tylko że wydaje mi sie że zamiarem projektanta było takie usytuowanie mebli w Opałku aby człowiek siadając na kanapie miał przed sobą widok na duże okna Opałkowe czyli na zewnątrz a nie do środka pokoju jak w tym wariancie. Nie mam zamiaru sie sprzeczać która koncepcja jest lepsza :) ale tak Nam sie wydaje. To tak gwoli komentarza
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-08 08:59:56
do motylka
No mylisz sie bo Jadwiga to nie mmmm,sory ale az tak beszczelna to nie jestem,co do komentarza na temat wykonczenia wypowiadac sie nie bede aczkolwieg jestem zszokowana cena kanapy ogromna cena! nieeee stac mnie na takaaaa,jest fajna.....
odpowiedz
gosia  
Data dodania: 2010-01-08 09:14:02
Moniko a mogłabyś mi napisać czy w salonie jest ogrzewanie podłogowe?
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-08 10:17:49
Ogrzewanie
W salonie tylko kaloryfery, (obawialiśmy się troszke o naszą drewnianą podłogę daliśmy za nią sporą sume i szkoda żeby coś się jej stało)drewno to izolator ciepła więc niewiadomo jakby się spisała podłogówka
odpowiedz
gosia  
Data dodania: 2010-01-08 10:47:42
Bardzo dziękuje za odpowiedź.Właśnie mój hydraulik odradza mi podłogówkę pod podłogę drewnianą ale nie mamy za bardzo miejsca na kaloryfery(salon jak w projekcie).Strasznie trudne decyzje,fajnie że macie to już za sobą i tak ślicznie u Was.Pozdrawiam serdecznie.
odpowiedz
kamila  
Data dodania: 2010-01-08 18:01:33
jest ok
o gustach sie nie dyskutuje. moim zdaniem, zle nie jest, jednak to nie moj styl, ale ktos ma taki i komus sie to podoba, wiec nie krytykujcie az tak . ja np wole mniej rzeczy, tu akurat jak dla mnie jest ich zbyt duzo. nie wiem czy to tylko takie wrazenie, ale ten salon wydaje sie bardzo malutki. wlasie planuje zakupic ten projekt i w planach chce zostawic salon z tym scieciem (bez prostowania scian) wiec mam pytanie do wlascicieli tego domku, czy ten salon jest faktycznie taki malenki czy poprostu ulozenie i ilosc mebli (wielkosc naroznika) robi wrazenie mniejszego pomieszczenia?
odpowiedz
radek  
Data dodania: 2010-01-09 09:28:22
Jeśli pozostawi się
narożnik salon ma ok 35 m2. Wyprostowanie ścian daje dodatkowych 6 m2 ale moim zdaniem skośny narożnik dodaje urok. Mu budujemy wersję jak w projekcie i salon jest moim zdaniem w sam raz ale mebli tez planujemy mniej - stół + 6 krzeseł , kanapę 2 osobową i 2 fotele i inny układ rozmieszczenia mebli - zachowaliśmy duże okna. U Moniki i Konrada dużo miejsca zajmuje wypoczynek - przynajmniej tak wynika ze zdjęć
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-09 11:44:01
do kamili
Sofa może stac pod scianą i może być mniejsza.My prostujemy maroznik,dzięki temu salon jest naprawdę fajny,ale to rzecz gustu:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-09 18:57:02
Wielkość salonu
W każdym domu salon pełni dla domowników jakąś określoną rolą, u nas spełnia rolą czysto wypoczynkową. Spędzamy w nim mnustwo czas stąd też taka duża rodzinna kanapa która mieści nas wszystkich dając niesamowity konfort i relaks w prawdzie zajmuje ok 12m2 ale gdyby nie gabaryty salonu napewno by się nie zmieściła. My dokładnie wiedzieliśmy ile i jakie meble będą w saloni dlatego taka decyzja i wyprostowany narożnik (gdyby zostało tak jak w projekcie to by się choinka na Święta nie zmieściła hi hi).
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-09 20:29:23
tv
Witam równierz jestem szczesliwym posiadaczem opałka 2g i mam pytanie ten Wasz telewizor to ile ma cali,wydaje mi sie ze 42,ja muslalem o 52 ale boje sie zeby nie przesadzic.Pozdrawiam musze przyznac ze caly wystroj bardzo dopracowany
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-09 21:33:52
TV
my mamy 46 ale wiesz jak zachowasz dobrą odległość to i 52 spokojnie wejdzie
odpowiedz
ania  
Data dodania: 2010-01-10 00:48:56
sciana
A ja sie przyczepie do scianki z plytek elewacyjnych czy tam kamieni, uwazam, ze sciana sama juz w sobie jest bardzo dekoracyjna i powieszenie na niej takiej ilosci mebli ja zwyczajnie psuje i powoduje przyslowiowy balagan. Natomiast bardzo podoba mi sie podloga:)i wypoczynek chociaz moglby byc odrobine mniejszy:)
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-10 21:11:46
Zaslony.
Wybaczcie ,nie mialam zamiaru obrazic kogos ,ale po to jest blog aby komentowac .Mnie sie akurat te szmaty nie podobaja i tyle to jest moja opinia .Wczesniej pochwalilam dom calkowicie jest piekny ale wybaczcie te szmaty dla mnie sie nie podobaja i tyle nawet gdyby byly ze zlota .Dom piekny .Tu szkoda ze Turysta sie nie pojawil ,bo widze ,ze nie kazdy lubi krytyke ,ale lubi kogos krytykowac .
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-10 21:44:50
gosc
Dla mnie ogolnie za duzo wszystkiego,te meble na scianie sa zupelnie nie potrzebne wyglada to brzydko,bardzo pasowalo by tam super oswietlenie np.zabudowa na ktorej wisialby telewizor i swiatlo bijace w gore i dol suuuuuuper,ale okreslenie szmaty to bardzo upokarzajace mysle ze takiej krytyki nie powinno byc
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-11 09:01:20
I co z tym Salonem :)
Szkoda moi drodzy że blogów Opałka 2G i 1G jest tak dużo a zdięc całkowicie zamieszkałych wnętrz tj. z meblami itd. tylko nasz i szyszki i nie ma szasy nic podpatrzyć lub skomentować. Oczywiście że po to są komentarze aby wyrazić swoje poglądy i normalne że jednym się podoba innym nie. My się nie gniewamy ani na te szmaty ani na inne wasze spostrzeżenia i strasznie nas cieszy że tak żywiołowo podchodzicie do tego co zaprezętowaliśmy do tej pory, ale dosyć dywagacji wczorajsza sesja zdieciowa udała się (czy. cały dzień sprzątania 5 min. robienia zdieć) i juz niebawem nowe zdiecia.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-11 10:32:10
do krytyków
Najłatwiej jest wybrzydzac i marudzic.Pokażcie swoje domy a może wcale ich nie macie tylko chodzicie i trujecie po blogach. Bardzo ładne wnętrza,miłe i przytulne!
odpowiedz
radek  
Data dodania: 2010-01-11 14:06:48
A może magda
chcąc dac dobry przykład pokaże najpierw swój salon ?:) . Tak to już jest ,że styl gospodarzy odbija sie właśnie na etapie wykończenie. Umówmy się ,że to co na zewnątrz i cały etap uzbrajania budynku w instalacje zazwyczaj nie budzi większych emocji. Jasną rzeczą jest że każdy z Nas ma odmienny gust i stąd poddawanie ocenie swojego "dzieła" daj takie właśnie efekty :) Ja swój salon urządze inaczej ale dzięki tym zdjęciom lepiej mi jest wyobrazić sobie pewne kwestie z ustawieniem mebli i ilością miejsca.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-11 14:51:28
do Radka
Nie prowadzę bloga.Buduję Opałka 2g.Oczywistym jest,że każdy ma inną wizję co i jak powinno wyglądac.Ja miałam na myśli taką wręcz chamską krytykę typu "szmaty",nie wiem jak można tak komuś napisac ,to jest przykre.Ja będe miała sofę na stronie ściany i kolorystycznie też u mnie będzie inaczej ,ale nie napiszę ludziom,że wiszą szmaty lub tego typu komentarze.Podoba mi się Opałek Moniki i Konrada.I tyle w tym temacie:)
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-11 22:45:23
Komentujmy wnętrza z klasą ,nie ubliżając właścicielom,w końcu ktoś pokazuje swój dom,otwiera jego wnętrze aby inni mogli czerpac inspirację dla swoich potrzeb.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-12 11:32:57
góra
W 100% zgadzam się z Karoliną. Nie chciałabym ,,poganiać" Moni i Konrada, ale już nie mogę się doczekać kolejnej odsłony...:) Kilka razy na dzień sprawdzam blog...:) Pozdrawiam serdecznie!
odpowiedz
romek  
Data dodania: 2010-01-12 16:14:18
jadwiga=dorotka
Na blogu dorotki jestes w niebowzieta wykończeniem domu a tu robisz chamskie wpisy. Widać gustu to ty za grosz nie masz szmato!
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-12 20:34:50
gosc
......i o to taki blog,klaaaaaaaasaaaaaaaaaa,opanuj sie czlowiekuuuu!!!!!!!!!!!
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-13 19:55:24
Do Roberta
Jadwiga -Dorotka oznajmia Panu ze Pan mnie obrazil wrecz i wydaje mi sie ze powinnam cos z tym zrobic .Uwazam ze bez powodu ,bo ja absolutnie nie wiedzialam o co chodzi .Pisze Pan o kulturze a sam Pan jej nie ma .Wstyd .Jadwiga budujaca Dorotke ta prawdziwa.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-13 20:43:35
To był pewnie odzew na kiepską krytykę w stylu "szmaty wiszą" i skoro to nie Pani to o co chodzi? Ktoś o tym samym imieniu to pisał.Nie jedna Jadwiga na swiecie.
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-13 20:57:20
Obraza od Roberta
Dobrze by bylo jakby ta Pani pociagnela do odpowiedzialnosci tego Roberta ,bo akurat to bylo bardzo obrazliwe .Wogole to watpie aby ta P.udzielala sie na blogach ,poza Dorotka C .I niech wreszcie blog budowlany powroci do formy budujacych .
odpowiedz
ania  
Data dodania: 2010-01-13 21:02:20
inna Jadwiga
jakaś inna Jadwiga pisała o tych szmatach nie ta z budowy Dorotki....?????????Tak zrozumiałam.
odpowiedz
marek  
Data dodania: 2010-01-13 22:07:27
Roman
To chyba Roman jest taki prostak ,kazdy sie pomylil .Czytac uwaznie .Pani Jadwigo to tez do Pani czytac uwaznie .To Roman -no tak podobne R.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 17:33:55
Kocham Was wszystkich.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-14 19:55:24
a mi się podoba :) o o co tyle krzyku! o zasłonki? jak się podoba Pani domu to jest dobrze i niech tak pozostanie :) Pozdrawiam i trzymajcie się cieplutko w tym pięknym Opałku.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-15 12:01:00
Salon
Wszystko SUPER z wyjątkiem tch nieszczęsnych firan, psują charakter wnętrza i pozostałych sąsiednich pomieszczeń, przykro mi ale chcę być szczera, firany jak u cioci Kloci
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-15 12:58:49
HA HA Ciocia Klocia dawno nie słyszałem tego powiedzenia. Dobrze że to tylko firany i zawsze można zmienić, gorzej jak by trzeba było podłoge zrywać lub coś w tym stylu.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-01-17 12:18:00
Podłoga
hej.jesteśmy pod wrażeniem Waszego salonu:) mam pytanie do podłogi, czytałam że kosztowała 180m2, ale możesz naopisać gdzie ją kupiliście?jakiej firmy jest ta podłoga?
odpowiedz
Data dodania: 2010-01-17 22:40:55
Podłoga w salonie
Kupiona w Komforcie deska "Dąb Coffee" Wszystkie informacje można znaleść na ich stronie internetowej tylko że tam są dwie lub trzy takie podłogi o tej samej nazwie a różnych cenach za metr i troszke innej kolorystyce, więc i tak wycieczka do sklepu czeka.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-02-17 11:09:59
salon
Po tym, jak ucichły echa komentarzy na temat salonu i tych nieszczęsnych firan, pragnę wypowiedzieć się w kilku słowach. Przede wszystkim DLA MNIE wykończenie salonu byłoby o wiele ciekawsze, gdyby nie było tak wiele różnych rzeczy. Za dużo wszystkiego! To, co śliczne, ginie w tłoku np. ściana, na której jest telewizor. Zdjęłabym też pomarańczowe zasłony, gdyż biel pięknych firanek nie została odpowiednio wyeksponowana. Po co na ścianach tyle wszystkiego: obrazy, zegar,zdjęcia. Na tej samej ścianie co są obrazy z kwiatami stoi wazon z kwiatami - niepotrzebnie. Wyeksponuj to, co najładniejsze!Kanapa wygląda super, ale po co na niej tyle poduszek i to każda innego koloru czy wzoru. Rozumiem, są to dodatki, ale jeżeli masz ich za dużo, to "kłócą" się one ze sobą i nie dają takiego efektu, jaki mógłby być. Oświetlenie - też różne - po co? Nie wystarczyłoby jedno duże oświetlenie oraz kilka mniejszych źródeł światła, np. kinkietów w tym samym stylu? A tak jest wszystko pomieszane i przeładowane - podkreślam WEDŁUG MNIE. To nie krytyka, tylko moje subiektywne spostrzeżenia. Pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2010-02-17 11:33:27
Salon
Nie przypuszczliśmy że ktoś się jeszcze zainteresuje naszym salonem ale powiem tak. My się w tym salonie świetnie czujemy a wszystkie te elementy np. poduszki oprócz estetyki spełniają jakąś funkcję. To co opasałeś w komentarzu może i by dało inny efet może i by lepiej wyglądało ale nie koniecznie by się nam mogło podobać wiadomo jakto gusta. Nie podobają nam się salony w których jest tylko kanapa stół i kominek tzw. całkowity minimalizm u nas pierwszoplanowa jest funkcjonalność nasz salon to nie wystawa tylko 100% miesce do spędzania dużej części czasu. To co się innym podoba nie zawsze drugim my np. na hasło kinkiet w salonie mamy wysypkę.Dziękujemy za spostrzeżenia bo one są zawsze cenne i pomagają w pewnych decyzjach.
odpowiedz
gosc
Data dodania: 2010-02-26 09:59:15
Sofa
Jest świetna, dokładnie taką chciałabym mieć, ale cena... powala. Może nam też sie trafi jakaś promocja. Tak w ogóle pozdrawiam, jestem tu raczkująca i gratuluję odwagi w pokazywaniu swojego domu, bo niektóre reakcje, jak tu czytam, mogą powalić skałę i zniechęcić do robienia fajnych rzeczy.... Będę śledzić Wasz blog, powodzenia!
odpowiedz
moniakonrad
ranga - mojabudowa.pl elita
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 569742
Komentarzy: 597
Obserwują: 120
On-line: 9
Wpisów: 63 Galeria zdjęć: 279
Projekt OPAŁEK 2G
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy z poddaszem bez piwnicy
TECHNOLOGIA - murowana
MIEJSCE BUDOWY - internet
ETAP BUDOWY - VI - Instalacje wewnętrzne
ARCHIWUM WPISÓW
2014 marzec
2010 marzec
2010 luty
2010 styczeń
2009 grudzień
2009 listopad
2009 czerwiec
2009 kwiecień
2009 marzec
2009 luty
2009 styczeń
2008 grudzień
2008 październik
2008 wrzesień
2008 sierpień
2008 lipiec
2008 czerwiec
2008 marzec

mojabudowa.pl - puchar
Wyróżnienie w konkursie na Budowlany Blog Roku 2009